Världens bästa tjejdag!

Igår blev det en riktig tjejdag! Jag steg upp och gjorde mig klar för en LinneaMartinadag som vi hade bokat in. Vi började med pizza vid älven, för att sen gå lite på stan. Hamnade sedan nere vid älven igen och pratade och njöt av solen. Gick förbi ica innan vi gick hem och åt middag, innan det var dax för Linnea att dra till sitt jobb.
En fantastiskt mysig dag med en av dom bästa! Jag är glad för det väder vi fick, och jag är glad att vi hann med denna dag! Snart flyttar jag ju!!!

 

Efter middagen cyklade jag sen till Prästbordet, där Mirre väntade på mig. Vi begav oss ner till Medlefors och hade kul en stund. Den där stocken var rolig att springa på. Rätt bra balans har man ändå. :)
Traskade sedan tillbaka till lägenheten och hämtade koftor, för sen satt vi ute på kyrkholmen när Bettan slutade sitt jobb, just på kyrkholmen. Vilket bra snack vi hade! Där blev vi sittandes någon timma innan vi gick hem till flickorna och lyssnade på musik och bara hade det mysigt. Klockan var närmare halv 2 innan jag fick mig iväg. Cyklade över torget och sa hej till Johan som vaktade på krogen innan jag kröp ner i min renbäddade säng - nöjd över dagen som varit!

 

Jag känner så underbara människor!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0