Cab-åkning - check!



Igår fick jag hänga med Johan ut på en tur i en cab! Så, nu kan jag checka av det från min lista (som jag inte har) som man måste ha gjort innan man dör. Hade det varit varmare så hade det nog varit härligare, men helt klart var det något jag är glad att jag provat. Kändes lite udda, lite mer spännande, ganska mycke mer dragit!
Tips: Ha inte långt utsläppt hår om du ska åka cab i den hastigheten! Det snärtar hårt i ansiktet!
Vi drog till Byske och käkade på värdshuset, kollade in möbelaffären, sen körde Johan runt i stan för att hitta en gul bil och hämnas efter mitt saftiga slag han fick i början av färden. Han lyckades, en riktigt gul bil passerade i södra rondellen.... AJ!








Imorse dök Markus upp halverst oanmält, men det är jag glad för! Han har förgyllt min dag!
Vi gick en sväng på stan, tog sen bussen till Joypeak i Ursviken. Där fastnade vi i ett väldigt viktigt samtal vid ett bord i tältet. Vi sjöng med i psalmtoppen, sen skjöt Markus lite bandybollar innan det var dax att ta bussen till stan igen. Inhandlade middag och hamnade sedan vid bryggan. Där trivs jag! Och jag trivs med Markus! I love you!


Nu kommer snart syrran och Hugo en stund. Sen får jag besök av min vän Simon! Vilken bra dag det här har varit, och verkar fortsätta bli!

Take care!

Kommentarer
Postat av: markus

Verkligen en lyckad dag! tack martina!



Det borde finnas "gilla-knappar" på din blogg:) haha

2011-06-20 @ 12:31:00
URL: http://markusfoto.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0