Go-paj och brygg-häng

Ikväll har jag haft den äran att få hänga med Hannah och Markus!
Till detta häng hade jag förberett en liten paj, som verkligen gick hem! jag kan nog också påstå att den blev rätt så god. :)

Vi beslöt sen att göra ett besök på ICA för lite inhandling av annat gott, och sedan slå oss ner på bryggan. Mys! Måsarna ville också vara med... Dom var verkligen närgångna!

Foton: Markus

 

Foto: Markus

Foton: Martina

Foto: Markus

Foto: Markus /Redigering: Martina

 


 

... Vilka underbara vänner jag har... TACK! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå...vad var det för paj då? I övrigt som vanligt fina bilder! Kram

2011-06-15 @ 16:00:58
Postat av: Anonym

Björnbärspaj. För övrigt, vem frågar? :)

2011-06-15 @ 16:34:11
URL: http://bloggägar'n
Postat av: Anonym

Mor...

2011-06-16 @ 18:26:17

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0