Häng i Boliden

Halverst impulsivt så åkte jag till Boliden igår afton. Spenderade kvällen där med ett stycke underbara människor!
Vi körde stafett-kubb, vilket är sjukt roligt och väldigt jobbigt i det tempot! Speciellt när man skrattar så mycket som jag gjorde! haha! Myggorna började dock svärma runt oss, och det var inte bara en, inte bara 10, utan typ 100-tals!!! Så....
.... Vi hamnade sedan vid deras matsalsbord för en massa gottgott! Fruktsallade med färska jordgubbar och melon m.m., glass, gott bröd, och en banankaka av något slag! Mums!
Jättetrevligt att få träffa Camme och Oskar, och Mirre som äntligen kommit hem från Kaggeholm! (Folkhögskola i stockholm).
Eftersom tiden så lätt bara försvinner när man har så trevligt, så blev jag kvar där över natten. Jag och Mirre låg och pratade till kl. 2 om en massa djupa grejer. Var verkligen ett väldigt viktigt samtal för min del...

Så åkte vi tillbaka till stan idag, för att åka ännu en sväng med gummibåtarna. Vi pallrade oss upp på klippan med träden som är mitt ute i älven, där vi la oss och sjöng en massa sånger i stämmor. :)
Det var väldigt strömt idag, och vi hade medvind, så det kan inte ha tagit mer än 1,5 timma att åka idag. Då åkte vi från Kyrkholmen ner till manhemskajen. Väldigt lite paddling! Nice!

Nu har jag redigerat bilderna klart, ska bara lägga upp dom här. Undra vad jag ska hitta på ikväll.
Det blir nog bra vad det än blir!
Tjing!












I love you! ♥

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0