Lite blandat

Nu börjar jag vara ganska less på att vara sjuk/förkyld! Egentligen borde jag inte klaga, för det här är ändå första gången detta år som jag är förkyld. Det hör till ovanligheterna, då jag brukar vara sjuk 3-4 gånger/år tidigare år.
Jag var inte å förkyld i början, egentligen! Inte jämfört med nu! Så, det har förändrats och försämtarts lite hit och dit, men jag börjar vara feberfri i alla fall.

När jag nu varit sjuk så har jag inte pysslat med så mycket. Orkeslösheten har varit rätt omfattande. Jag har haft Vänner-maraton, Den hemlige miljonären-maraton och jag har sett Hall pass med Owen Wilson (se inte den...)
Pappa hämtade hem mig på midsommarafton till Jörn, så jag inte skulle behöva ligga ensam på midsommarafton. Det var nice, då fick jag grillat till middag, och en glad mormor som sällskap. Sen ägnade jag resten av kvällen i soffan.

Imorgon är jag ledig och får då besök av lite fd. arbetskamrater från skolan. Det ska bli mycket trevligt!
Tisdag är jag tillbaka på jobbet, har jag tänkt! Jobbar sen några dagar och sen blir det stadsfesten. Dock bara på fredagen, men är ledig hela helgen. Kära Eija kommer hem, så jag ska försöka intensivumgås med henne så mycke jag får!

Nu ska jag ta och vila en liten stund igen. Sen blir det att sy till lite kläder, och till middagen får vi besök av syrran med familj. Det kommer bli jobbigt att träffa Hugo då jag inte får pussa på honom! Har inte träffat honom på så länge, så jag har nästan abstinens!

Ha en bra dag! Kram!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0