Noteringar...

¤ Måndag morgon vaknade jag vid 9tiden. Somnade dock inte förrän 04.45 morgonen efter. Det var alltså 45 minuter före min väckare skulle ringa, för att stiga upp och gå till min andra dag på jobbet. Någon andra dag blev det dock inte. Den blir imorgon.
¤ Har nyss storhandlat med mamma på Ica Maxi (när brandlarmet gick...) Jag tror aldrig att jag handlat för så mycket i en matbutik förut...
¤ Jag har slut vatten... Fy va drygt det är att koka... Det måste ju svalna också!
¤ Jag är less på att ha denna magkatarr!
¤ ... och som att det inte var nog med magkatarr så har jag börjat få ont i halsen ikväll... Nyser gör jag också...
¤ Blev bjuden på fika på mitt fd. jobb idag! Väldigt trevligt att träffa dom som var där igen!
¤ Har skickat in för att få mitt körkort idag. Kört på papperslappen hittills.
¤ Jag är nästan lite avis på min vän som (bör) befinna sig uppe i en luftballong i skrivandets stund!
¤ Jensens favoritsås finns ju att köpa här uppe i Norr också! *glad*
¤ Jag avslutar i samma spår som detta inlägg började... Jag hoppas att jag kan somna ikväll!!!


På bilden: Jag och några andra Åhmnannare utanför Ica Maxi efter utrymningen

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0