Ingen röst

Så drattade jag dit ändå... Någon andra dag på jobbet blev det inte idag heller, och middagen med min saknade kusin Betty ikväll fick ställas in.
Fick under gårkvällen ondare och ondare i halsen, och oj va jag nös!!
När jag skulle ringa och sjukanmäla mig så hade dom svårt att höra vad jag sa. Jag hade verkligen INGEN röst!

Och jag har drömt så mycket om detta inatt. Minns inte så jättemycke, men det första jag minns var att jag kollade mig i spegeln, och dom där klumparna som sitter under hakan, som kan svälla upp och bli ömma när man är förkyld, dom var så uppsvällda att dom hängde ner! Det såg inte klokt ut! haha!
Sen drömde jag att jag gjorde allt för att komma i kontakt med min chef på jobbet, men hon ignorerade mig, för hon tyckte att det var så fel att gå och bli sjuk andra dagen på jobbet! Detta skulle hon skriva på alla papper där hon skulle vara referens åt mig inför jobb i framtiden... Hårda bud!

... Men nu har jag världens bästa chef! Så i verkligheten tyckte hon synd om mig när jag ringde och pratade med henne, och hon sa att hon skulle fixa beredskap ifall jag inte är pigg nog att jobba i helgen.

Tur att jag storhandlade igår, och att jag förberedde allt med matlådor och frukost igår kväll för att ta med till jobbet.
Nu ska här kureras!!!

Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0