Jag njuter av livet!

Njuta... Ja, det kan man göra av många olika anledningar!
Njutit är i alla fall vad jag har gjort ett bra tag nu, på olika sätt. Jag har sett vackra platser/natur, umgåtts med underbara vänner, träffat nya kompisar, solat, vilat, tagit hand om mig själv och bara mått allmänt bra!

Jag vet att min blogg mest bara består av bilder nu för tiden, men jag gillar bilderna jag lägger upp i alla fall. :)

Jag, Hugo och farfars kusin

Spontanhäng med en ny bekant vid älven

Jag släppte lös Johan på ängen för lite fridans, på vägen hem från en grillkväll vid havet.

Solade lite nere vid älven, igen, med Markus och Isak som sällskap

Ännu en gång, vid älven, nu med Peter R som sällskap i kvälls-solen


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0