Dåliga nätter

Seriöst! När sov jag en bra natt sist?!
Det börjar tära rätt bra på mig snart. Städade igår kväll så jag skulle få en längre natt, men det var egentligen lönlöst då jag ändå knappt sovit sen halv 5 tiden... Något nytt är att min säng aldrig varit så oskön som inatt! Allt var fel! Täcket var ivägen, kuddarna var klumpiga och det kändes nästan obehagligt att ligga på sidan och sova, då det i vanliga fall är det enda jag gör! 
När jag sover såhär dåligt/konstigt, så är det som att jag har svårare att hålla energin uppe på dagarna. jag kan vara pigg, liksom att jag inte behöver sova, men orken tar slut mycket snabbare... Inte precis vad jag behöver just denna vecka, då det är mycket som ska fixas innan jag beger mig till Nirland på lördag.
.
Aja.. Jag ska försöka ta nya tag idag. 
Jobb väntar, så jag ska bege mig! 
Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0