Gäst bloggar´n markus skriver:

Hej kära läsare hoppas allt är okej med er!
Jag sitter just nu i Martinas crib och tänker på vad detta inlägg ska handla om. Det borde inte handla om mig eftersom det inte är min blogg, det borde inte handla om kärlek för det är inte alltid possitivt, det borde inte handla om kandilabrar eftersom då kan datorn brinna upp och inlägget försvinner, det borde inte heller handla om Martinas kamera NIKON eftersom detta inte är n´ikon(en ikon) utan ett inlägg, Detta inlägg får helt enkelt handla om något helt orelevant: FÅNGAD I FACEBOOK.

Facebook tycker jag är överskattat. Vad ger det att sitta i timmar per dag bara för att se vad andra skriver, gör och tänker? Nej det är bättre att faktiskt göra något med sitt liv, tex att fara och se AIK-match ikväll mot derbylaget luleå. Självklart hejar jag på ske-å men jag tror det kan bli ett het match med tuffa tag och tacklingar... (oj.. nu håller jag nästa på byta ämne.. facebook vare)
Facebook är galet. Just nu så kan jag läsa om tex picknick i Nillas trädgård, backtändning av john åhman, skulle haft en tidsmaskin kan knappt vänta tills nedsläpp, krossa luleå!, Gå in på Google translate och översätt "komma" från svenska till spanska. Mitt förtroende för Google translate sjönk just en aning... OSV. DET STÅR BARA ORELEVANTA SAKER! 

Tillsist vill jag säga att det är bättre att leva livet ditt, istället för att se vad andra gör med sitt! (ps. det rimmar ;))
Tack för mig.
Markus Nyström loggin about.

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0