Önskan just NU

Jag jobbar i ett kök, så dom där rackarns Anticimex smyger ju runt knutarna när som helst! 
Jag är skiträdd för dom! Jag är rätt pedantisk på jobbet. Vill ha det på mitt sätt och det ska vara bortstökat och ordning, så egentligen behöver jag nog inte vara så rädd. Men jag har hört att dom typ tittar i varneda lilla vrå, tar kort och topsprover! Tror att jag städar rätt överdrivet, men bättre det!
Hur som haver! Detta gör att jag spänner mig, stressar för att hinna m.m. så mina ryggmuskler brukar krampa i slutet av arbetspasset, och mina axlar är som två stenar!
.
Min högsta önskan för mig själv just NU är en god, ordentlig natts sömn och en lång, rejäl massage av rygg/nacke! 
Någon som vill uppfylla min önskan? i alla fall det sistnämnda!
.
Kom btw hem kl. 21 ikväll, efter att ha varit på jobbet hela 11,5 timma idag! Kan säga att det känns!
.
God natt!
Kram!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0