Senaste...

Senaste...

... dryck:  Vatten
... resa:  Måste väll ha varit stockholm då.
... upptäckt:  Vanilj/Blåbärsyoghurten.
... tv-program:  Det sista jag såg på tv var filmen "Män som hatar kvinnor".
... färdmedel:  Åkte mampaps bil. Annars gick jag sist jag skulle någonstans.
... telefonsamtalet:  Kusin Susanne.
... sms:et:  Proppmätt-Johan
... kramen:  Simon!
... onyttiga:  En hembakad muffins. Mmmm!
... aha-upplevelsen:  När jag förstod någon inställning på min kamera tror jag.
... känslan:  Trötthet
... film:  "Meet my mom"
... sjukdagen: 25 feb, då mådde jag inte så bra.
... tanke:  Undra vem som kan fixa till min nacke?!
... längtan:  En lååång dusch!!!
... klippet:  Klippte mig just innan nyår. Bode klippa luggen snart igen dock...


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0