Belfast, köttfärssås, träningsvärk...

Sikken vecka! Fy va jag har slitit på jobbet! 
Det har jobbats igen tid, det har varit mycket att fixa, mycket att städa och det har varit VARMT! (ventilationen i köket har inte funkat... I ett kök med massor av varm ånga och luft från värmeskåp så är det inte så behagligt).
På kvällarna har jag jobbat/städat i förväg eller gått promenader. Även gosat med Hugo och hunnit umgås med Markus. 
Det har varit en bra vecka, då jag också fått besked om beviljad ledighet! Den 26e mars flyger jag över till Belfast igen! Ska bli såå kul, och skönt att få några dagars semester från jobbet.

Jag hade tänkt göra så mycket efter jobbet idag, men jag har endast fått lite disk gjord och naglarna fixade.
Jag är helt slut! och hungrig. Ska nog kila och stoppa in resterna från gårdagens middag i kylen. 
Igår hade jag markus här på middag, och då lagade jag köttfärssås för första gången i min egen lägenhet sen jag flyttade hemifrån för typ 6 år sedan. (Tjena, har jag bott ensam i 6 år?!)
Den blev i alla fall jättegod tyckte jag. Markus tyckte också om den, trots att han i vanliga fall inte gillar köttfärssås. jag försökte få honom att erkänna att han ljög, men han var bestämd att han gillade den. Bra betyg känner jag då!

I veckan har jag också haft träningsvärk... En skön träningsvärk. 
Både lördag och söndag förra helgen ägnades på skoter/kälke. Söndagen var väll dagen då jag fick känna att vissa muskler i mina armar sälla används. När brorsan gasar på längst lederna är det bara att hålla i sig, hårt!
Jag längtar till nästa skoterfärd!




Kommentarer
Postat av: markus

du glömde skriva om spontan bion:D haha!



ja verkligen en grymt god middag! tack=)

2011-03-05 @ 09:01:00
Postat av: Bloggägar'n

Haha!! just ja!!

2011-03-05 @ 11:13:04
Postat av: Linnea

Bott själv från och till :D

Ja du kommer till BELFAST!!!

2011-03-05 @ 17:27:14
Postat av: Camilla

Åååååh! :D vad glad jag blev av den där bilden! :D

2011-03-06 @ 11:49:12

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0