Besök och huvudvärk

Markus kom på besök i söndags afton! *Me like*
Den grabben får mig att bli så glad!
Jag tvingade honom att käka här, eftersom det är mycket roligare att laga mat till fler än sig själv. Sen såg vi en jobbig film. The Experiment.

Tack för besöket Markus!





När Markus hade farit på söndagkvällen så började jag känna mig lite seg, och jag fick lite huvudvärk. Somnade ifrån värken, men vaknade sen mitt i natten av att jag hade såå fruktansvärt ONT i huvudet!
Någon morgonstädning på jobbet blev det inte, men jag lyckades pallra mig upp för att ta hand om serveringen.
Sista timman på jobbet så blev värken värre igen. Gick hem och la mig i sängen. Sen låg jag där, i stort sett till imorse (onsdagmorgon), med undantag för att hämta mat och att gå på toaletten.
Jag ville väldigt gärna gråta igår morse, när jag vaknade och fortfarande hade så ont. Men, att gråta brukar ju inte göra huvudvärk bättre, så jag fick kämpa för att hålla tårarna tillbaka.
Nää, många har det mycket värre! Men, huvudvärk är jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Markus

Det var riktigt kul! :)

Godmat vare det verkligen! ps. vilken bild på oss två:P

2011-05-04 @ 20:17:02
URL: http://markusfoto.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0