Kort och gott om resan

12 dagar senare och min resa genom södern är nu snart slut. Det är bara timmar kvar innan jag lämnar uppsala.
Men alltså, vilken resa jag haft! Kanonbra!
Det har varit massor med skratt! Mycke och ny musik, massor med tågtid, fest, dubbelgångare, sol, regn, några nya klädesplatt, djupa samtal, nya människor, nostalgiska sångmedlyn på nätterna, gamla bekanta, myggbett(!?), nya platser, nattpromenader, blåmärken, ny mat, till och med tårar! Och såklart har jag saknat mina nära och kära i norr!

Jag är nöjd! Hade nog inte velat ha den på något annat sätt.


Detta sammafattar min första helg rätt så bra! Säkter inte kul för er andra att läsa, men... :)

Hej! Vet du, jag gick förbi pjörken idag på väg till Gyn-Gymmet, och under den stod det en Ebil-get. Vart den kom från det vete..e.. katten. Ja iaf fick den mej att tänka på dej, jag utnyttjar nu min fullmakt och bestämmer att du MÅSTE komma tillbaka och hänga med mej på måndag, men du hade ju faktiskt redan tackat ja.. Det är hur du ska få dej hem dagen efter som är problemet, men det behöver du ju inte tänka på nu. Nu ska jag gå och stämma orgeln. Ha en trevlig tjej, tjejen! /spindelmannen i uppsala domkyrka


Kommentarer
Postat av: Markus

så kul du verkar ha haft det! jag är avundsjuk!:)

2011-05-25 @ 16:38:30
Postat av: Frida

Jag är så glad att du kom och hälsade på! Hoppas resan hem gick bra :) Kramar

2011-05-25 @ 19:58:00

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0