Noteringar...

¤ Sedan 1 Maj så har jag inte lyssnat många minutrar på Spotify. Som Peter R sa "Var sparsam! man vet aldrig när man måste lyssna på Spotify!"
¤ Gud väckte mig imorse när jag höll på att försova mig! Tack! ;)
¤ Jag har blivit matfadder på Hoppets stjärna!
¤ Ronnie Freeman skriver sjuukt bra texter till sin sköna musik!
¤ En 8 månaders grabb är rätt tung att bära runt på.
¤ Imorgon är "sista" dagen på jobbet! Som anställd i alla fall...
¤ Ooooo vaa jag vill utomlands!!!
¤ Brorsan formaterade om min dator därförra helgen, och innan det hade jag tömt datorn på bilder och lagt över på min hårddisk istället. Nu har hårddisken typ kraschat!!! Skillat! NOT!
¤ Ikväll flyttar Linnéa typ in hos mig!
¤ Solen lyser, men det är rätt så kallt ute... Värmen! vart är du?
¤ Bara Cheesecake-muffins-topping och bär är riktigt gott!




Kommentarer
Postat av: Maria

Det ser sjuuukt gott ut! Fin bild också! Kram

2011-05-05 @ 21:44:37

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0