Färgpennor

Igår kväll var jag trött, less m.m. så jag satte mig ensam på mitt rum, i min egna lilla bubbla, och provade att för första gången rita med färgpennor!
Pennorna jag äger har inte så många färger att välja på. Konstiga färger var det också, men förutom färgerna så blev jag nöjd!

Jag saknar Mirre!!


 

 


 

Idag har jag legat i sängen hela dagen. Vaknade med huvudvärk, tog tabletter och somnade om. Sov till 11, låg sen kvar ett tag till i sängen. Klev upp och gjorde mig klar, käkade lunch i matsalen, sen gick jag tillbaka till sängen. Nu är jag less!
Ska försöka piggna till mig ordentligt så jag orkar ut med cellgruppen för lite grillning ikväll.


Kommentarer
Postat av: Miriam

du är heeelt otrolig!!



Saknar dig så!

2011-11-17 @ 17:22:21
Postat av: Anette

Ja, du kan verkligen rita! Keep up the good work!



Tycker du borde blogga oftare....om så bara med lite info om vad ni sysslat med om dagarna.



Saknar dig.

2011-11-17 @ 21:38:21
Postat av: Anette

Ja, du är verkligen duktig på att rita!! Keep up the good work!



Tycker du borde blogga oftare, uppdatera oss (mig) om vad du sysslsatt dig med under dagarna. Behöver inte vara långa inlägg.



Saknar dig.

2011-11-17 @ 21:39:48
Postat av: Anette

oops, jag fick visst 2 kommentarer publicerade. Sorry.

2011-11-17 @ 21:40:43
Postat av: anna

Åh vad duktig du är på att rita! Hoppas vi hinner ses nått snart igen :)) Kram!

2011-11-18 @ 15:26:35
URL: http://anst86.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0