Noteringar...

# Jag gillar mina nya kinder! Dom börjar vara vältränade! Säg UI snabbt om och om igen, länge! Då du!
# Älskar när jag hittar ny, bra musik! Och jag gillar att jag också börjar lyssna mer på instrumenten i en låt.
# Jag känner mig kreativ, men jag har ingenting att pyssla med. Inga pennor, inga papper, inget lim...
# Skavsår under fötterna är inte skönt!...
# På min anslagstavla i mitt rum står det "Tystnad är en del i talet".
# Jag har jättelång lugg nu!!! Börjar vara tokig på den!
# Klara, Eija och Adam, kan ni inte komma hit?!
# Jag gillar verkligen folket här!
# Trots dåliga dagar, brukar jag ändå skratta högt för mig själv. Då inser jag att jag har det rätt bra i alla fall. :)
# Jag vill busa med Hugo!
# och på tal om Hugo, så gillar jag inte att han lärde Albin vad som menas när man säger "näsa"....
# Skulle vilja vara riktigt bra på gitarr! måste öva!
# Körövning om en timma, det ska bli kul!



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0