Konserten!!!

Igår kväll gjorde jag det roligaste jag gjort! Jag stod på scen med min underbara klass!
Vi hade redovisningskonsert där klassen som 2 ensemlar spelade 4 låtar var, och där emellan var det några extranummer, där jag också fick äran att sjunga en duett med min klasskompis Nils!
Det var så fruktansvärt kul! Alla var så snygga, alla var så taggade, alla var så bra! Rackarns va vi svängde!
Tiden gick dock alldeles för fort! Det kändes som att vi bara hann ställa oss på scenen, så skulle vi av igen! Men, tiden går ju fort när man har kul!
Jag vill göra det igen! Igen! igen!!

Foto: Jenny Edin

Jag och Nils sjunger Canonball av Damien Rice
Foto: Jenny Edin

Foto: Jenny Edin


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0