Lugn och skön helg!

Så har novemberlovet anlänt. Det är blandade känslor, faktiskt.
Jag befinner mig fortfarande på skolan. Jag åker till skellefteå imorgon, för hänga med lite familj, lite vänner, och kanske åker jag vidare till luleå på onsdagen. Jag har väldigt många alternativ i alla fall! Torsdag åker jag tillbaka till skolan, om det blir som jag tänkt.
I fredagskväll var vi några fler än vi som är kvar på skolan nu. Nu är det jag och två grabbar (+2?) kvar som hänger i Granens allrum. Eller, ja, nu är grabbarna och gymmar, och själv har jag just bakat muffins. Annars har vi varit ute och motionerat, övat, lagat mat, sett film och umgåtts.
Det är skönt att det är så luftigt här! Tyst och lugnt! Men jag saknar en hel del folk! Men det är ju nu när man får lite tid ifrån varran som man inser vilka spår folk har satt hos en, och det är fantastiskt att få känna så! Också att få längta lite!

Nu har Beck - hämndens pris börjat på tv. Nu ska jag inta soffan!
Ha en bra söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Tom

Luleå på onsdag? du hör ju av dig vid sådant tillfälle :)

2011-10-31 @ 00:08:14

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0