Att lata sig eller vara duktig?

Just nu gör jag precis vad jag inte ska göra. Jag ligger i sängen, under mitt sköna täcke och surfar, bloggar och bara är... Jag borde egentligen läsa apologetikläxan, göra röstmassage, öva, spela gitarr, gå ut och gå, plugga sångtexter.
Men, jag tycker att jag varit duktig idag. Jag har övat både körstämma och duetten med Nils, som ska framföras nästa onsdag. Jag har hunnit öva gehör med Albin en stund, och till och med läst några sidor av apologetikläxan.
En stund i min säng tycker jag ändå att jag kan få unna mig. Jag lyssnar faktiskt precis just nu på min sånglektion jag spelade in i tisdags, så lite nytta gör jag ju ändå.

Jaa, på onsdag (26/10) har min klass konsert här på skolan. Robertsfors kommun har kulturvecka, och i deras program ingår vi. Det är därför öppet för alla att komma hit och lyssna (gratis). *blink blink* Kom!!
Tid är jag inte säker på ännu, men det kan jag återkomma med.
Att stå på scen har jag alltid tyckt varit kul, men nu känns det jättenervöst! Kanske för att det är låtar och stilar jag inte är van. Tonlägen jag kanske inte känner mig mest bekväm i osv. OCH, att jag ständigt påminns om vad som är på gång at hända! Samtidigt är det ju jättespännande och jag längtar!

Ha en bra kväll! det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är det som är på gång att hända??..

2011-10-19 @ 22:22:05
URL: http://mamartna.blogg.se/
Postat av: bloggägar'n

konserten är på gång att hända... Sorry om jag var otydlig.

2011-10-20 @ 00:08:27

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0