Lite blandat, igen. :)

Jag fortsätter lite med det där att lägga upp några bilder från olika tillfällen, sedan någon vecka tillbaka.

B-G är en skön snubbe som jobbar här på skolan. Han har genomgått drastiska förändringar i sitt liv, och ville berätta om detta för oss elever en kväll. Han bjöd in till café-kväll med massor av gott fika, musik och otroliga livsberättelser från honom själv och 3 personer till. En gäst spelade gitarr, och mamma - hade du varit här så hade du tappat hakan! Han var heeelt sjuk på det där! Han visste hur man gjorde alltså!
En supermysig kväll!



Förra helgen fick min klasskompis besök från södern. Det var en skön kille som kom hit och livade upp lite.
Vi packade in oss några stycken i en bil och drog till Umeå över lördagen. Vi hängde länge på Musikanten, musikare som vi är. Det provades gitarrer, loop-pedaler, pianon m.m. Jag köpte mig ett par öronproppad med filter, vilket känns riktigt bra! Sen traskade vi på stan ett tag. En av oss satte oss i kaffe, men jag säger inte vem! Vi diskuterade länge vart vi skulle äta middag, och hamnade till slut på MAX. Packade sen in oss i bilen igen och körde hem.
På stan såg vi en stor reklamskylt. Kommentaren som sedan kom var "Är inte någon ibland oss väldigt lik han på bilden?" Jo, eller vad tycker ni?





För ett antal dagar sedan begav jag mig ut på en fotorunda med Nisse i min klass. Solen var låg och några jättefina höstfärger tycker jag inte att det riktigt har blivit denna höst, så det var inte jättekul. Men. Ja. Kul att komma ut, och det är kul att fler här har samma intresse. :)





I lördags var vi ganska många från skolan som packade med oss lite fika och begav oss på en promenad ut till havet. Superfint väder hade vi! Det var mysigt att sitta där och se ut på det glittrande blå. Dock sjukt kallt!
Tyvärr var det inte min toppdag... Den var rätt deppig för att vara helt ärlig, så jag njöt inte så mycke av det som jag hade önskat. Det var i alla fall en trevlig grej! Mer sånt med Dallas-folket!





Idag har det varit riktigt fint väder! Varmt och skönt i solen. Jag har därför ägnat mycke tid på Textil-trappan.
David var en av alla som joinade mig där. Supermysigt när han plockade upp gitarren och spelade en trudilutt. Det är sånt som händer här, and I love it!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0