14 dagar på Dallas

Det är nu precis 14 dagar sedan jag anlände till Dalkarlså, även kallat Dallas.
Att det bara har gått två veckor är sjukt svårt att förstå, med tanke på allt man redan hunnit med! Först och främst med tanken på människorna jag lärt känna, men också så mycket jag har hunnit lära mig! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna spela bas till två låtar inom en två veckors tid! Det var verkligen inte svårt, jag fixade det på en lektion, men jag hade aldrig trott det innan. Här går det ständigt upp nya ljus, både när det gäller musiken men också om mig själv!



Att jag åkte hit var det bästa val jag någonsin gjort i mitt liv! Jag visste inte att man kunde trivas så bra med livet, som jag gör just nu! Det gör redan ont i mig när jag tänker på att detta bara är för en period, men det är en period jag inte vill vara utan! Det kan vara svårt ibland, man är ju inte alltid 100% igång i sig själv, och då kan var vara svårt att ge gärnet, men jag vill!

Igår åkte jag hem till Skelet för att fira min älskade systerson Hugo som fyllde sitt första år i lördags! Grattis till honom! Efter kalaset var min älskade syster så snäll som skjutsade ner mig till skolan, så jag kunde få med mig lite grejer till rummet, och ett antal klädesplagg till.
Nu gillar jag mitt rum ännu mer! Jag tog också med mig en extra madrass att lägga på den som redan fanns på mitt rum. Det har varit fruktansvärt att sova på denna träsäng, med den stumma madrassen som låg på. Jag tog också med mitt duntäcke och mina kuddar! Fy va lyxig min säng känns just nu!

Jag har ganska nyligt ätit middag, så nu ska jag vila maten, för att sen försöka få mig ut på en promenad i stormen. Fy vad det blåser här! Men, det är ganska skönt temperatur i alla fall.


Före

 

Efter

 

 


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0