Att vakna på fel sida

Rackarns va fel sida man kan vakna på... Varför? Har jag drömt något som gjort mig ledsen, eller vad handlar det om?
Jag vaknade i alla fall och ville bara dra täcket över mig. Jag ska alldeles snart plockas upp för att dra till Boda Borg med några släktingar/släktingars släktingar. Det är ju kul där! Men jag ville bara inte!!
Till slut lyckades jag få mig ur sängen. Har nu ätit frukost och gjort mig klar, så nu väntar jag bara på hämtningen. Jag sitter och försöker tänka rött, rött, rött! Det känns lite bättre, och nu tror jag och hoppas att dom underbara människorna kan hjälpa mig att ändra färgen denna dag. :)
Men, som sagt... Vad kommer det sig av när man vaknar på fel sida så?

Jag har i alla fall haft ett bra lov hittills. Jag har varit hemma i Jörn mellan torsdag och söndag. Då hann jag med att sy en massa, hälsa på hos mina småkusiner, sy lite till, och i söndags kom mina syskon med respektive hem. Då solade vi, åt gott och spelade Wii.
Igår hade jag en heldag med David från min klass. Han hörde av sig och sa att han skulle vara i stan. Vi gick runt väldigt mycke, det var ju så fint väder. Lagade mat och åt, hälsade på Nils som jobbar på Ica Torget. Sen avslutades kvällen med en film. Jag hann också träffa Linnea, och Nils anslöt den sista timman innan det var dax att säga hej och godnatt.

Jag vill väldigt gärna åka tillbaka till skolan typ nu... Jag skulle behöva och vilja öva!
Jag längtar också efter folket, såklart. Sen vet jag inte vad jag tänkte på när jag packades i torsdags. Jag tog ju typ inte med mig några kläder hit! Så jag längtar att få komma tillbaka till skolan, tvätta och dra på mig mina mjukiskläder!

Nu kommer min hämtning!
Ha en röd dag!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0