Bla. tunghäfta

Igår var jag med om något jag aldrig varit med om förut. Jag fick total tunghäfta!
Under en promenad med en vän, och ett samtal som startade ett kaos inom mig, tog det bara stopp! Jag fick inte fram nååågonting! Jag försökte flera gånger säga att jag inte kunde prata, men det gick inte! Till slut fick jag fram att jag inte kunde prata, och vi fortsatte gå, tysta. Till slut bestämdes det att vi skulle prata om något helt annat, och först då kunde jag prata. Otroligt obehagligt!

Första helgen under lovet var jag ju hemma i jörn och sydde en massa. Jag sydde en Pikachu-dräkt till Tom som han skulle ha på konserten vi hade i lördags. Riktigt fin blev den, med detaljer och allt!
Men inatt drömde jag att ränderna på ryggen spårlöst försvann under konserten! Ingen visste vart dom var, ingen hade sett när dom försvann och det var mer eller mindre en katastrof!

Nu, när konserten är över, är det dax för oss att ha "fria studier" typ. Vi får göra vad vi vill, "öva och dricka kaffe", sätta ihop duo-projekt, spela in, göra egna låtar, va vi vill under två veckors tid.
Jag kan inte bestämma mig för vad jag vill göra. Eller, jag vet vad jag vill, men jag känner inte att någon annan (hittills) verkar sugen. Jag skulle vilja ha en duo eller trio, där vi repar låtar med stämmor. Rock, pop eller visor, spelar ingen roll.

I helgen var Miriam här och hälsade på. Ja, familjen och kusin Carro också, men Mirre stannade kvar över natten. Idag kommer Linnéa hit över dagen. På onsdag dyker Markus upp för att stanna till torsdagen då han har sökning här på skolan. Dessa besök kom och kommer väldigt lägligt!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0