Noteringar...

♣ Vaknade 10.13 av att det startade en pumpbil ute på gågatan, som ännu väsnas. Jag minns inte när jag sov så länge sist. Och jag undrar hur länge till jag hade sovit om inte oljudet börjat.
♣ Har fixat säng till läggan! Känns skönt att slippa bry sig om att fixa hit något när jag flyttar hem igen.
♣ Sommarn är säkrad! Strokeenheten blir inte av med mig, förutom när jag ska ha två veckor semester i juli.
♣ Jag bakade cupcakes i tisdags. Någon som vill ha en eller två? Jag kan inte frysa in dom och kommer inte kunna ta med dom till skolan.
♣ Jag är så sjuuukt peppad på konsert!
♣ Jag har ansökt att gå ett år till på Dallas!
♣ Jag träffade min vän Jonna igår över en god lunch på Lilla Mari. Det var väldigt trevligt!
♣ Jag är sugen på att baka mer....
♣ Boda Borg gav mig träningsvärk i bara höger lår... Det hade väll kunnat fördela sig lite, hade varit lite bekvämare.
♣ Jag älskar min familj!
♣ Jag vill ha sommar, NU!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar ÅXÅ min familj...!!

2012-04-12 @ 16:26:34
Postat av: Rebecka

Jag vill ha en cupcake ju!! :)

Kraaam

2012-04-12 @ 22:33:27
URL: http://entrollgummasvardag.blogg.se/
Postat av: Jonna

Riktigt trevligt att träffa dig i veckan! I sommar får vi luncha på sjukhuset :)

2012-04-13 @ 23:42:24

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0