Överraskning

Roliga överraskningar gör mig glad!
Jag kom hem till min lägenhet nu ikväll efter en skön helg hemma i Jörn. Slog mig ner vid soffan och plockade bort lite på soffbordet för att rymma min dator. Då såg jag plötsligt att det stod mitt namn på ett visst föremål på bordet.
Detta var vad jag såg!



Jag skrattade högt för mig själv! Jag skickade ett sms till Linnéa och frågade om det var från henne. Men hon visst inget, hon hade hittat det i brevlådan.
Jag öppnade försiktigt ena sidan och såg till min förtjusning att det var en Daniel Marriweather-CD i den roliga inslagningen. Jag förstod fortfarande inte vem det kom från. Jag kan inte komma ihåg att jag berättat för någon att jag tycker att Daniel är bra! Så jag grubblade en stund till... Sen, när jag öppnade cd-skivan, låg det en lapp med "D-bag" i. Haha! Då föll poletten ne!
Det var från David i min klass!

Mer sånna här överraskningar till folket! Det för en glad!



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0