SHIT! va gamla vi är!

I helgen hade min kära klass en fet, grym och bra konsert här på skolan. Titeln var "SHIT! Va gamla vi är!"
Rollfigurerna Gun och Erling satt och mindes tillbaka till gamla goda tider, varvat med barnbarnens smak och tycke av musik.

Låtlistan:
Dream a little dream of me - Mamas and papas
Down on the corner - Creedence
Numb - Linkin Park
Final countdown - Europ
Gimme Gimme - Abba
Forever young - Alphaville
Viva forever - Spice Girls
Im so exited - The Pointer Sisters
When you were young - The Killers
När vi två blir en - Gyllene Tider
Don´t you want me - Atomic Tom
Pokemon
I would do anything for love - Meat Loaf

Fy så fruktansvärt kul det var!!! Jag skulle vilja göra om det där hur många gånger som helst!
Tack, älskade klass för att vi är så kickass!!

Jag och Frida, 60-talsbrudarna

Dom coola grabbarna                                                    "Gun och Erling"

 

Jag sminkar Jonas lite

Jag sjunger "Dream a little dream of me"
(Foto: Jenny Edin)

Jag och David duettar med "Don't you want me"

Pokemon, oh yeah!
(Foto: Jenny Edin)

Detta är Tom, som solar i Pikachu-dräkten jag sydde för någon helg sedan!
(Foto: Jenny Edin)

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hade verkligen velat komma och lyssna, men hade inte möjlighet!! :(

Ni ska inte köra ngn repris el så?!?! :)



Du ser ut att må toppenbra!! Härligt!!

Kram!!

2012-04-23 @ 23:21:10
URL: http://entrollgummasvardag.blogg.se/
Postat av: Miriam

Mumma! Mumma! Mumms!

2012-04-25 @ 18:44:05
Postat av: Anna

ÅH! Vad fin du var i 60-tal! Vilken underbar klänning! Läckert :))

2012-04-26 @ 17:53:21
URL: http://annamkl.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0