Williams Dop

Det har varit lov, och det har varit skönt.
Jag ids inte utveckla det så mycket just nu. Men...
Torsdag: åkte hem. slapparkväll
Fredag: klippte, mätte och sydde i tyg. Hälsade på småkusinerna på kvällen
Lördag: Sydde sydde sydde
Söndag: Familjedag hemma hos mampap
Måndag: Heldag med David från klassen. Gick gick, åt och gick
Tisdag: Bodaborg, hälsade på kusin, bakade och fick besök av Johan
Onsdag: Markus hälsade på. Lunchade med Jonna, sökte NML
Torsdag: Gick på stan, hängde med kompisar, sen åt jag pizza med några andra kompisar. Tom kom på kvällen
Fredag: Åkte tillbaka till skolan. Handlade och åt middag med Joel. Hängde i Aspen.
Lördag: Promenad. Samtalade med Joel. Såg hockey. Bastade. åkte hem.

Söndag!
Då steg jag upp och gjorde mig klar för att åka iväg på dop! Mina vänner Peter och Frida fick en fin liten William för snart 5 månader sedan. Det var trevligt att få vara där! Fin dopgudstjänst och fina sånger!



Kommentarer
Postat av: Frida

Det var så roligt att du ville komma! Och tack så mycket förresten för de fina presenterna! :) Kram

2012-04-27 @ 22:16:00

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0