Tillbaka på Dallas!

Det vart aldrig skrivet något mer ifrån dom södra delarna av vårt avlånga land. Nu har jag ju hunnit komma hem och till och med flyttat igen!
 
Jag befinner mig alltså åter igen på Dallas, för ett nytt, förhoppningsvis fantastiskt år. Men det är skumt att vara tillbaka alltså. Vart är alla? Vilka är alla andra? och att folk inte bor på samma ställen! Jag själv har bytt hus, och jag har redan varit på väg till det gamla huset flera gånger. Och när jag till och med är i mitt nya hus så vet jag inte riktigt vart jag ska gå, för det känns ovanligt och konstigt att vara här. Människorna jag hittills träffat och prata med en liten aning mer än att bara hälsa, verkar vara mycket hyggliga! Det känns bra!
Dock har jag väldigt svårt att släppa saknaden av dom gamla, vissa mer än andra. Det må vara PMS eller nått annat, men att se Davids muggar på diskstället i Granen, eller hitta Toms "bowl of lööööööw" i aspen, gör mig lie blank i ögonen. Inte heller någon Albin som kallar mig för Märta...
Men, jag är säker på att det snart kommer annat som kommer att känneteckna andra goa människor, och en massa andra interna roligheter.

Jag lär återkomma med mer om min klass, mitt rum och jag ska också försöka sammanfatta söderresan i bilder lite senare. Men för tillfället har jag huvudvärk och ska nog ta och slumra några minuter.
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0