Samuel och Ole

Igår kväll var jag på något av det bästa jag varit på!
Samuel Ljungblahd och Ole Böruds julkonsert i Umeå! Hade jag vetat att det skulle vara så bra, så hade jag tvingat med varenda kotte jag känner, för det var helt otroligt!
Ljuset, ljudet, musikerna och framförallt artisterna var helt galet bra!
Jag brukar ha svårt att lyckas få gåshud när jag lyssnar på musik, men under denna konsert hann jag tappa räkningen på hur många gånger det hände! Jag satt ofta med tårar i ögonen! Ja, det var något magiskt!
Och ingen mäktigare avslutning går att få utan en allsång - Härlig är jorden!
 
Tack för en jättetrevlig kväll Miriam och Markus!
 

Kommentarer
Postat av: Miriam

Helt unbelievable! Jag funderar på att tipsa folk jag känner i söder om att se denna konsert. Det skulle göra dom gott!

2012-12-06 @ 19:19:17

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0