Halsont

Jag fattar inte... Under dom senaste 3 veckorna är det nu 4e gången jag får ont i halsen. Eller, det är inte nere i halsen jag har ont, utan längre upp, mot mjuka gommen. Det gör ont när jag sväljer och det känns som jag är svullen. Det dyker upp jätteplötsligt, och håller i sig några dagar för att sen försvinna.
Jag som just blev av med halsontet jag hade sist, drattade nyss dit igen!... Inte passande när vi imorgon åker till Hemavan för att spela under helgen...
Det förstör i alla fall inte mina stämband, men jag kan inte sjunga med sångteknik i alla fall, eftersom det gör så ont att lyfta gommen och sånt... (Jag vet, musikspråk...)

Men, jag är glad att det bara är så i alla fall. En klasskompis har under 2 månader varit sjuk med värre förkylningar. Hon gör det bra om hon levererar konsert i helgen! Och det vill jag tro och hoppas på! Krya på dig!

Kram

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0