Jag = 97årig tant!

För att fortsätta på fysiska åkommor, så har jag gått och taskat till ryggen...
Jag känner mig som en 97årig tant! Stånkar och stönar, tar mig för ryggen i hopp om att det skulle ge något stöd, undviker trappor osv.

Ramlat i slalombacken? kanske många tänker...
Nepp, omän jag var upp i slalombacken. Nä, jag och 2 till låg i en säng och vilade, när en fjärde person fick för sig att joina. Med denne följde ytterligare en person. Mysigt minsann, men någonstans där vred jag till för att inte bli allt för klämd under folkmassan... Och någonstans där åkte bäckenet(?) snett...
Jag hann få mig upp till toppen av slalombacken, och tillbaka innan smärtan verkligen satte igång. Jag är otroligt tacksam för att smärtan väntade tills vi kom hem igen. (Bilder från den fantastiska bergsbestigningen m.m. kommer snart).

Den långa bilresan tvärs igenom sverige igår, den var inte bekväm. I slutet fällde jag några tårar innan jag till slut fick kliva ut turnébussen och lägga mig i min säng!! Oh, så jag däckade!
... tills min snälla Tompis kom med min väska! Han kom in i mitt rum som en orkan! Pratade, hoppade på mig och gjorde nån snabb version av massage, vände och vred på mig för att få under något täcke osv. Och jag iddes inte ens öppna ögonen! Haha!
Tack Tom!

Ps. Min värmedyna har pajat... Rackarns!

Kommentarer
Postat av: Thåm

hihi vsg ! :)

2012-02-07 @ 18:39:50
Postat av: Krister

Jag såg en bild på dig idag... var det du?

2012-02-08 @ 17:36:50
Postat av: bloggägar'n

Vilken bild? vart? Krister?

2012-02-10 @ 00:31:13
URL: http://mamartina.blogg.se/

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0