Less...

Idag har varit en bra dag! Jag har känt mig glad, men ändå med en gnutta irritation och frustration.
Jag känner mig less... Och det är inte bara en sak jag är less på. Det är massor med småsaker, som andra gör, som jag gör, och jag är less på att bära runt på saker jag lovat ska stanna hos mig, jobbiga saker eller glada saker, kvittar vilket. Jag är less på att hålla det inom mig!
Jag är less på att vilja så mycket mer än vad som går att få ur saker och ting.
Jag är less på berg o dalbanor.
Jag är less...

Men jag är glad! Det är varmt ute! Solen värmer! Jag känner mig igång! Jag har börjat få mig isäng på kvällarna!
Jag saknar min familj! Jag är omgiven av underbara vänner! Vi gör bra musik!



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vilken underbar bild!

2012-03-01 @ 09:25:56

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0