Omväxling

Vilken otroligt omväxlande vecka! Vet dock inte om jag kan säga att det är positivt just nu.
Projektet Hemavan är nu klart, och vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Med detta har det uppstått en massa känslor av de olika slag inom mig. Lättnad, förvirring, oro, framtidsångest, glädje, panik, gemenskap osv. Listan kan nog göras lång.
Jag har också varit otroligt trött och opeppad. Ändå har jag varit glad och igång, för att ryggen blivit bättre!
Jag har också tagit del av viss information som gett mig både glädje och sorg. Men jag vet av erfarenhet att allt löser sig i alla fall.

Idag åker jag hem till skellefteå. Jag ska få pussa på Hugo, och ha tjejkväll med Linnea! Även om det känns trist att lämna Dallas, så ska det bli skönt. Omväxling förnöjer! Eller, ja, det beror på vad det handlar om...

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0