Varning för känsliga tittare!

 

Detta klipp dök upp på facebook igår. Jag tittade på det, och jag blev illamående. Jag blev arg och ledsen.
Det gjorde så ont i mig att se hur människorna behandlades! Hur kan man göra så?!
Hur tänker vårdarna?! Eller, vårdare, kan man ju knappast kalla dom! Någon vård är det ju inte direkt dom ger...
Skulle dom själva vilja bli behandlade så när dom en dag själva hamnar på hemmet?... Tror inte heller att dom själva skulle vilja se sina egna föräldrar behandlas så.
Ja, jag hade svårt att somna efter att ha sett detta klipp. Jag var såå arg!

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Så vidrigt. "Kärleken ska kallna..."står det ju. Mänskligheten har kommit en bra bit på väg.

2012-02-17 @ 14:55:26

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0