Denna vecka

Idag är det tisdag. Kören är inställd för vår körledare är sjuk.
Idag har vi uppspelning inför klassen med våra duosar. (Jag är med David, och vi ska spela upp varsin låt, med hjälp av den varandra). Jag är såå nervös, för det känns inte som jag riktigt kan min låt så bra som jag skulle vilja.
Ikväll blir det mest troligt cellgrupp! Det ska bli mysigt!

Imorgon är det onsdag. En dag fylld med rep, skulle jag gissa... Ev. riggning på kvällen.
Packa måste jag också göra! För...

... i övermorgon är det torsdag, och då drar klassen på roadtrip till Hemavan! Innan vi ger oss av ska vi hinna ha ett genrep också. För...

... på fredag och på lördag ska vi spela på en typ av "afterski" under någon studentvecka dom har där uppe i Hemavan. Sjukt spännande och kul, men jag är väldigt nervös inför det också!

Dax att sätta igång med dagens övning! Om jag bara kan hitta ett ledigt piano... (För många musiker, för lite instrument och plats).

Ha en bra dag!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0