Födelsedagsfirande

I lördags var det dax för min kära klasskompis Liselotte att fylla år. Vi kelv upp i ottan och traskade till hennes rum för at väcka henne med en födelsedagssång och ett antal serpentinsmällare. (Det var skönt att gå och lägga sig igen efter det... :)
Dagen till ära var vi några som tog bussen in till Umeå för att umgås tillsammans. Vi traskade runt en stund, fixade biobiljetter till Lejonkungen 3D och åt god middag på en restaurang. Ja, sen såg vi ju bion också. Fy va bra film! Jag har sett den alldeles för sjukt få gånger i mitt liv!
Dom sista timmarna i umeå spenderades på centralstationen. Den buss vi trodde vi skulle ha åkt med, skulle ha lämnat oss i Sikeå, så vi fick ta en senare buss.... Men, vi hade kul ändå. Vi körde en associationslek, och sen sjöng vi stämsång och andra sånger, med och utan gitarr.

Väl tillbaka på Dallas, hade dom andra fixat och donat med ballonger på Liselottes rum, och även slängt ihop en tårta. Vi sjöng en andra gång för födelsedagsbarnet, sen umgicks vi och spelade piratspelet som jag, Tom och Nils gav henne.
Jaah, detta vart minsann en bra dag! Dagens minus var när jag fick en rejäl hostattack som gav mig blodsmak i munnen. Men det gick över.



Kommentarer
Postat av: Syrran

Ni ser på bilderna ut att ha haft det jättetrevligt! Skönt att ni får göra nåt annat än plugga hela tiden. Man behöver roa sig också, umgås och ha kul!

2012-01-16 @ 22:38:11

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0