Min lediga helg!

I helgen tog jag ledigt från skolan. (Ja, skolan tar aldrig riktigt slut här, eftersom vi övar och har oss även på kvällar och helger). I fredags kom syrran hit och hälsade på! Supermysigt! Vi lagade mat tillsammans, hängde med Albin en stund (Albin och Anette känner ju typ varran sen tidigare), åkte och handlade, sen såg vi film på mitt rum. Vi hann också med att prata massor! Tack för det behövliga besöket syrran!

Lördag, ja, så var vi några som packade in oss i en bil och drog till Umeå. Vi gick på musikanten (ett måste) där jag införskaffade mig ett munspel! Vi gick sen på stan, jag och Tom kikade på inredningsgrejer till han och Nils rum.
Vi träffade senare fler dallasbor, så vi gick till Max och åt middag. Gott och trevligt!
I väntan på något annat, gick vi till Game Zoone och spelade lite biljard.
Jag, Jonas och Tom hamnade sen på en pub, med ännu fler dallasbor. Satt där ett tag och pratade och hade det trevligt, innan vi traskade till café station för att lyssna på vår klasskompis Pontus som hade sin projektkonsert där. Jag vill inte påstå att jag gillade texterna, men Pontus och bandet var grymma!!
Min kära Miriam dök också upp! Det var kul! Och roligt att presentera mina vänner för henne!

Söndagen bestod dock mest av övning igen. Men det gick bra, och det var kul, trots min onda hals.
Och på tal om övning... Jag ska gå iväg och öva nu.

Middag på Max

En koncentrerad Jonas

När dom andra grabbarna vart less på att spel biljard, så tog jag och David över spelet. Vi hann dock inte spela klart, men jag skulle nog ha förlorat rätt fett om vi spelat klart. Hah!

Tompis och jag på Pipes

Jag och Jonas på Pipes, en Tom skymtar också där bak. hah!

Pontus och bandet lirar Sabbath

 

 





Kommentarer
Postat av: Miriam

Hoppas din hals blir bättre kära du,

För snart kommer jag å då blire my heart will go OOOOOOOOON!!

2012-01-30 @ 19:12:39

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0