Noteringar...

♦ Jag kollar alltid om jag har nycklarna med mig efter att jag stängt längenhetsdörren som automatiskt går i lås.
♦ Wordfeud är ju kul!
♦ Nu när jag bott i lägenheten min några dygn, så blir jag så sugen att fixa till den lite! Måla om lite grejer, laga hålet i väggen, flytta om lite. Men, det får bli till sommaren.
♦ Jag längtar efter min cellgrupp!
♦ Idag ska jag gratta min kusin! Undra om min present blir bra, det skulle va coolt om den var! ;)
♦ Tror jag åker tillbaka till skolan imorgon, och hoppas på att någon kan låsa upp klassrummet med alla böcker jag skulle behöva få itag på.
♦ Jag vill ha en ny bloggdesign!
♦ Nu ska jag gå på stan!

Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0