Årets första dopp

Klockan är inte ens 22.00 och Martina Åhman ligger i sängen redo för att sova!!! När det hände sist, det var så längesedan att jag inte en minns det.
 
Men, här ligger jag i alla fall, glad och nöjd över dagen. Brorsan och Karro plockade upp mig i eftermiddags, och efter en sväng förbi folkparksloppisen drog vi sedan hem till Jörn.
I Jörn bjöds vi, som vanligt, på god mat och varma kramar från mampap.
Pappa var också en räddare i nöden som fixade till hela mig!! Jag har inte varit bra i ryggen, inte heller i knäet och inte i foten, men nu är det finemang! Tack pappa!
Och som grädde på moset tog jag mig årets första dopp i vackra Strycksele. *Brrr*

 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0