Buspojkarna!

Åter tillbaka i staden! Det har varit några sköna dagar hemma hos mor och far, fast, jag har inte gjort så mycket. Kanske just därför dom var sköna....
 
Väl hemma i lägenheten upptäckte jag att saker inte riktigt var på sin plats... Min minidalahäst satt uppe i mitt lilla "bonsaiträd", sopkorgen hade bytt plats med lådan med plastpåsar, burkarna på kylskåpet hade också bytt plats och nyss upptäckte jag att besticken hade fel ordning i besticklådan. Tydligen ska det vara flyttat på en massa saker. Ännu mer?
Jasi, inte kan man lämna Tom och Nils ensamma i lägenheten ens för 5 minuter, utan att dom ska hitta på något bus! (Dom var här i söndags, och jag sprang tvärt till apoteket.)
 
Men, omväxling förnöjer! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Tom

hehe nice bild! ja snor den litegrann?

Svar: sno du! :)
Martina

2012-07-12 @ 23:57:21

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0