Det är underbart att skratta!!

En av helgens alla funderingar...
Här och där i världen finns det ju biografer med filmer som har tillhörande effekter, som vattenstänk, stolar som rör sig, vind osv.
Tänk om det fanns Doft-bio...
 
Detta var ett av alla samtalsämnen som dök upp under en av dom roligaste middagar jag varit med om.
Efter jobbet i lördags, bar det av till Sjöbotten för att fira Nils i efterskott (14/7). Han och en av hans vänner hade gemensamt kalas. Väldigt många okända ansikten, en del kända ansikten som jag dock aldrig pratat med, några bekanta och Nils. Självklart Miriam och Jonas, som jag åkte dit med också.
När kalaset närmade sig slutet, råkade jag och några till bli kvar, och vi bjöds på middag.
Under den måltiden skrattade jag så jag hade kramp i magen, i kinderna och i smile-fästerna i bakhuvudet.
U.N.D.E.R.B.A.R.T!!
Däremot misstänker jag att det hade mycket att göra med att jag var otroligt trött, men självklart också att människorna runt bordet också hade en humor utan like! Låg, vill säga. *hehe*
 

Lördagens riktiga födelsedagsbarn var dock Tom! Grattis grattis käre vän!  :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vad vore livet utan skratt...

2012-07-23 @ 16:08:21
Postat av: Tom

Ååh tack ska du ha =)

2012-07-24 @ 00:27:53

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0