Noteringar...

  • Idag blir första gången detta år jag ska få äta grillat! *mums*
  • Igår dödade jag ett ganska bra gäng med spindlar, men detta resulterade i att dom senare hemsökte mig i mina grömmar..... Men, jag ångrar inte vad jag gjort!
  • Jag håller på att längta ihjäl mig tills det är dax att börja om skolan! Jag saknar kulturrummet och Violen.
  • Jag kan gäspa!!! Jag har inte ont i min käke längre!
  • Jag har resnat och hittat massor med grejer jag vill sälja. Jag hoppas jag får ork att lägga ut det på köp/sälj-sidan på facebook. Jag skulle behöva småklirret i kassan...
  • Mitt hår MÅSTE klippas! Men, jag vill inte ha kortare hår...
  • Igår solade jag, verkligen pressade i solen, för första gången detta år! Inte undra på att jag är likblek!
  • Adeles konsert på 2an i lördags gav mig rysningar! Fantastiskt!
  • Jag har 9 dagar kvar av min lilla semester! Jag försöker carpa så mycke jag kan!
  • Tack Tom, Nils, Peter R och Markus som förgyllde min helg!
  • Jag är så sjukt taggad på Dallas-återträff på Liseberg i augusti! Men också lite rädd för alla karuseller.
  • Jag behöver höra ny musik! Har du några tips - lämna en kommentar vettja! Allt mottages!

Kommentarer
Postat av: Tom

http://www.youtube.com/watch?v=XQANlXe8Rj0
där har du om du ej sett!

2012-07-10 @ 21:34:54

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0