Nya människor tack!

Sen jag kom hem från jobbet idag så har jag städat och lagat mat. Husligt, visst?
Under husligheterna har jag grubblat på livet. Det är något jag gör ganska ofta, och det leder sällan någonvart. Jag hamnar mer i förvirring än att jag faktiskt kommer fram till någonting.
Det kan vara allt ifrån vad jag ska göra ikväll, till vad jag ska göra av mitt liv! Tankar om Guds existens eller vilken låt jag ska lära mig härnäst på piano.
Men dagens tankar har mest kretsat runt mitt sug av att möta nya människor. Just nu har jag ett väldigt stort sug av att sitta ner och språka djupt om livet med en halvt främmande människa, någon som inte känner mig. Det var inte längesen det hände, rättare sagt förra helgen, men det var nog också det som drog igång detta sug på allvar.
Och... Vad gör jag åt saken? Jag lägger mig i sängen och klickar runt på the world wide web, väder, facebook, kompisars bloggar, eller så klickar jag runt på mobilen och hittar nya kamerainsällningar. (Testbilder nedan).
Jag har alltså inte ens pratat med en människa, inte ens någon jag känner!

När jag nu insett detta så blir jag smått stressad. Tänk så mycke jag hade kunnat prata om, om jag bara ansträngt mig lite till!
Faaast... Jag var faktiskt väldigt slut efter jobbet, och att jag över huvutaget ens tog tag i städningen var mer eller mindre ett under. Så, det har varit rätt skönt att dega i sängen, det är vad kroppen säger i alla fall.
 
 
 
Puss & kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0