Du då?

I fredags slutade skolan.
Lördagen ägnades inne i Umeå, en mor och dotterdag då jag och mamma shoppade och åt tillsammans.
Lördagkvällen bjöd på mysigt och roligt häng med farbrors familj i Strycksele.
Och söndagen, då kom syrran och Hugo hem till mampap i Jörn.

Ja, helgen räddades ju ganska bra.
Sen jag kom hem till lägenheten i sönsdags kväll har jag inte gjort mycke annat än att fixa och dona i lägenheten.
Ja, jag har varit och handlat ett par gånger, och igår kom Johan förbi och kikade på film.
Men nu, nu anser jag mig rätt klar med lägenhetsstöket och jag har fixat hem mat så jag klarar mig några dagar.
Nu då??... Vad ska jag göra nu?! Och vart är alla!?

... Jag orkar int bli rastlös!




Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0