Filmer och sånt...

Jag kan inte påstå att jag firat sveriges nationaldag nå vidare mycke denna dag. Nää, jag har typ bara legat i min säng och tyckt synd om mig själv.
Ursäkta mitt tjat om min käke, men det är sjukt handikappande! Jag kan inte äta annat än flytande föda, jag kan inte prata för länge, för då får jag ont, jag kan inte ens gå en längre stund utan att käken ska krampa...
Gäspa är knappt att tala om. Eftersom stämbanden är i gott skick, brukar jag försöka låta dom jobba till låtarna jag lyssnar på, även om jag inte sjunger meningar. Men fyy va jag längtar att få sjunga, som vanligt!!

Ett antal filmer har jag hunnit se:
Adam (fin, lite tragisk, men mysig)
Bad teacher (den var sämst)
My bluberry nights (seg och konstig, såg nog inte ens klart den...)
Reign over me (bra film, gripande, kändes dock lång, men... bra!)
Anger management (kul film)
The vow (en frustrerande, bra film, plockad från en riktig livshistoria)
och jag har påbörjat filmen Obsessed. Den verkar spännande!


Ska klargöra att jag inte sett alla dessa filmer idag! Utan, sen i måndags.
Däremellan har jag faktiskt hunnit med att göra egen glass, gått på stan, lagat mat (som jag inte kunde äta) och fixat lite till i lägenheten.

Värt att tillägga - JAG SAKNAR ASPEN med tillbehör!


Om jag inte ska fortsätta ha tråkigt, kanske jag ska ta itu med att lära mig Napoleons dans. Jag hittade ju koreografin!

Och, ja, hoppas ni haft en fin nationaldag gott folk!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0