Tandvärk x 1000

Idag var jag till tandläkaren. För ett tag sen försvann en tandbit, så jag skulle få den fixad, och ett hål skulle lagas.
Jag tänkte också att jag skulle passa på att kolla upp min käka när jag lix var där. Jag har ju, för många, som bekant problem med min käke, något som brukar bli bättre efter en sväng hos Massörerna. Dock brukar dom inte få bort allt med att rätta till nacken, så därför vände jag mig nu till tandläkaren.
Och nog undersökte hon nog! Gapa, stänga, gapa, stänga, skjuta fram käken, skjuta bak käken, bita ihop hårt, gapa så stort jag kunde, osv... Hon klämde, hon kände och hon lyssnade...
Enligt henne ligger en disk i käken fel, men med några övningar ska det nog bli bra.

NU... Tja, jag har såååån tandvärk i heeela munnen, så jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Överallt gör det ont!
Alvedonen hjälper knappt... Detta + förvirringen av att vara hemma igen, gör mig helt uppgiven.
Men det går nog över! Det gör det!

Ja, hemma igen, jo det är jag. Jag har flyttat in i min lägenhet igen vilket känns ganska skönt. Dock känner jag mig dock väldigt förvirrad... Jag VET att jag har sommarlov, att jag inte ska tillbaka till skolan förrän om 3 månader, att inte alla människor kommer att vara kvar osv. Men ändå känns det som att jag bara är hemma över en helg, möjligen över ett lov (typ ett påsklov)... Det är så knäppt!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0