Bra stunder!

Den senaste veckan har inte varit så pjåkig ändå. Då pratar jag tristess och sånna grejer. Jag har inte haft allt för mycke av den varan. Det är bra!
För detta har jag att tacka Pontus, Maria, Elin och Simon, Lena, Betty, Tom och Nils där på ett hörn.

Tisdagkvällen, som bjöd på väldigt fint väder, ägnade jag i Myckle med Pontus, Maria, Elin, Simon och Lena.
Vi satt och pratade länge på altanen, innan vi sedan flyttade oss till den nya grillplatsen. Det grillades pinnbröd och skrabilucker(?). En supertrevlig kväll i solen må jag säga.
Nöjd la jag mig den kvällen, för att sedan stiga upp till första dagen på jobbet för detta år.


Elin och Simon vill klappa får



I mitt förra inlägg nämde jag att jag hade njutit av solen med Betty vid bryggan. Efter brygghänget så gick vi och hyrde en film (Nicevill = bra film).
Efter att jag på fredagen kvicknat till och börjat må bättre efter den jobbiga natten, så dök Tom lite halv impulsivt upp. Vi hann med en del under hans besök.
Vi såg dakbåtsrodden, kollade på Sverige - England VM på Olles, hängde vid bryggan, träffade Markus, kikade förbi på Joypeak, käkade middag med Nils och tog oss en rejäl match i bowling och gått en promenad.


Tom och jag vid älven - drakbåtsrodden (Norrans bild)


Nu står det 1-1 mellan jag och Tom i bowling!



Nu är helgen slut, och jag är mycke nöjd och tacksam!
En ny vecka är på G, och den kommer att innehålla 5 dagars arbete, tre av dessa under midsommar helgen. Oj va jag vill vara ledig då, men jag får försöka tänka på dom välbehövliga pengarna...
Jag saknar att ständigt ha folk omkring mig! Någon som vill hitta på något?

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0