Lovdax

Idag får vi lov!
Vi har två replektioner idag, men vi får se om det blir två rep. Eftersom vi får lov idag, så är det många som åker hem. Inkl. jag och några från klassen.
Det ska faktiskt bli skönt med lov. Jag kommer att längta tillbaka till skolan, och sakna mina vänner, men det ska bli skönt att komma iväg och träffa familjen. Jag önskar att det förblir bra väder också, så skoterturer passar sig.
Jag kanske också får besök från skolan, det ska bli kul, om det blir av. :)
Åker nog tillbaka till skolan i mitten av veckan, om inget annat händer.

Vad jag funderar på är om jag ska slå till med ett piano under lovet... Under jullovet hade jag bestämt mig för att shoppa gitarr, men det blev ju inget av det... Munspel har jag skaffat mig, men jag har inte gett mig på det riktigt än. Skärpning Martina!

Kram!




Tobben, yeah!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Men fina pojkar som spelar så fint!

2012-03-02 @ 17:33:17
URL: http://magdalenalundman.wordpress.come

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0